selfy

Na edade en q o futuro estaba cheo de posibilidades, as posibilidades non parecían tantas.
“Quédatelo”. E eu gardei rindo o comic debaixo da toalla e púxenme de costas co meu bikini negro dos 17.
Na mesma area están agora as pegadas das carreiras tolas do meu can. E tí estarás, quizais, mirando despistado a posta do sol dende ese grande ventanal que tes sobre a baía.
A memoria é unha desorganizada. Non hai estratos nos recordos. Os achádegos aparecen de improviso. Atoparme coa que fun cando tiña 14, 40 anos. Mesma cidade, mesmo espacio. Distinto tempo. Entrar na súa cabeza, saber o que sentían.
Anoitece case ás 6 este domingo de outono. Fago un selfy co can, o mar detrás. E observo a foto na pantalla do móbil. O mar non se ve. Escruto nos ollos que me miran. No fondo do meu estómago.
O vento removeume o pelo. Tinguino aloirado.

atardecer en a coruna

4 thoughts on “selfy

  1. Los recuerdos no tienen estratos. Es cierto. Pasan tan planos, ante esos ojos interiores con los que mira la memoria, que difícilmente podríamos ordenarlos en el tiempo, siquiera en el tiempo. Así que, pese a tener imágenes de él, nuestro pasado es casi tan incierto como nuestro futuro.
    Siempre has escrito muy bien, Zeltia, pero ahora lo haces con un estilo cada vez más propio, más tuyo y menos de cualquier otra persona. Cada vez menos confundible. Me gusta mucho.

Deixar unha resposta

