como é primavera, chove de cores

chove

En Portugal, un finde.

26 thoughts on “como é primavera, chove de cores

  1. Qué foto más buena, hay quien es puro anuncio.
    [Tapar con los paraguas lo que el toldo ya tapa…Hay quien lleva uvas para merendar cuando va a vendimiar]
    Creo que ya no sólo llueve, rechove
    Explosión de colores que se alegran ante la lluvia, como flores que se abren con tanta agua; pronto vendrá el calor
    Breludos :)

  2. Oiches, quedaba ben para un slogan publicitario.
    Si, quitarlle a tristura a estes días nos que a chuvia non para de coarse por todas as esquinas.
    Gústame este novo cambio do blog, pero vou ter que facer un curso intensivo, porque ó principio non atopaba as cousas.
    bicos zeltia.

    • non me vexo eu como publicista :)
      pois sí, o blog … collín a plantilla máis “distinta” que atopei. (tanta uniformidade nesta sociedade que me gusta levar a contraria en cousiñas así pequenas, nada importante que non teño madeira de heroína)

      :)

  3. Con esos coloridos paraguas la lluvia y el día parece más optimista (falta nos hace con lo que cae)
    Curioso cambio de imagen. Al principio no le cogía el hilo :-)

    Abrazo, saúdo afectuosos e bo finde Paz!

  4. Ostrís, vaia cambio.
    Non sei si isto será como o conto do traxe do emperador; igual non, supoño que só e cousa de gustos. Pero este formato paréceme pouco claro, despístame, maréame. O dos globiños, tan minimalista, tan naif, tiña a súa gracia. A este, Zeltiña, non lle vexo ningún atractivo. ¡Pero dá gusto ver que tanto andas a experimentar!!!

    • vaia polas ánimas do purghatorio!
      todo o mundo me di que se perde neste formato. A min non me parece nada confuso, pero estou considerando desfacer de novo! (o dos globiños gustábame, pero non me permitía algunhas cousas que outros sí. Bueno, xa teño unha excusa para cambiar a apariencia do blog outra vez! _será cando xunte algo de tempo e gana-
      Grazas pola aportación
      tamén a Susana Moo, que di o mesmo que ti.

  5. Chula la foto, pero zeltia, hacía tiempo que no pasaba por aquí y lo encuentro un poco confuso el blog, no soy capaz de leer los comentarios anteriores por ejemplo… Y tarda la leche en cargarse…
    Bueno, solo avisarte. Besos

  6. Hoxe non chove, polo menos pola Terra Chá, pero aínda así, non hai moitas cores, séntense menos cores ca no outono. Está unha primavera triste, decadente…. por iso Canto ben fan estas cores de paraugas! Buscaremos sorrisos. :)

  7. Non sei cal escoller… O verde tal vez. Así mimetízome coa herba!

    Biquiños a moreas, moza! Supéraste. Cada vez que entro atopo miles de sorpesas!

  8. Vaia… canto fai que teño todo o meu mundo olvidado??? uffff xa non sei… e que mira que fixeches un bo cambio na tua paxina rapaza, gustame moito!!!

    A foto, eu roubariacha :)))

    Biquiños a moreassssss

    • iso que dis da foto, vindo de tí, é todo un piropazo! Se ti pasaras por ali diante, co teu saber facer e a tua pedazo de cámara, seguro que, inda sendo a mesma ollada, habería hai moita leña que queimar…!

Deixar unha resposta

