agardan por min

chamades
dende as fiestras esquecidas

gardade o veludo negro
inda me debedes o voo da saia
a cinta no pelo
as cereixas

Non tardes.

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24 thoughts on “agardan por min

  1. É difícil entender que nos invita, que nos suxiren certos detalles vetustos que cando os vemos, ao pasar, motivan a imaxinación e as lembranzas revólvense pra falarnos de certas pasaxes do pasado. Coa idade, a algúns os retiran e apártanos por vellos a recunchos dende os que aos poucos se van axando e descompondo grandemente. As finestras dos seus divertículos, dos seus ollos, outrora recolledores de datos que se almacenaban nas súas miollas van ficando diluídos e deteriorados polos moitos motivos antes expostos. Coma se do pel tratásese que perdendo a súa tersura e necesitando unha man de pintura ou de pote queda vella, gris e desvencillada formando engurras que desfacen a madeira con que se sostiña unha cristalina e transparente visión do mondo, do seu mondo; máis perto está o outro mondo que xa deste e chegando un carpinteiro vil verá que o moderno será substituílas por novos materiais.
    Como fiestras ou finestras esquecidas no pasado; dende o pasado pódese ver como avanza o sistema perto que habendo dado meia volta regresa por camiños errados e novamente viaxa a uns tempos pra nada nostálxicos ou morriñentos.
    Que contrariedade maior é a cor que se pode dicir cando as parolas, as túas parolas atravesan os teus beizos vermellos de carmín ou bermellón ao depositarse neles o mollo dunhas cereixas. Como saben as parolas que saen así ditas? Soan seica desomellantes se atravesan desomellantes cores de pintabeizos?
    Evitando desviar a atención inténtase engadir desomellantes obxectos para distribuír esa mesma cor por desomellantes partes do corpo, así a atención dun novo corte de cabelo concéntrase con esa cinta vermella a xogo cos beizos e o voo dunha saia motiva a atención desviando ao conxunto o que quen a porta fai que se contempre o todo.
    Pra un bo comezo da mañá, cedo con que se nos ofrece a morte dunha fiestra dende o exterior, mirando ao pasado do seu interior e véndoo escuro e apagado xa a vida deixa de fluír que nin as enredadoiras van seguir medrando pois alguén ou algo as atallou coa mesma sae con que se foron marchitando ámbalas.
    Toda lembranza está chea de néboas ou brétemas mais fondas que impiden telo claro pois o mesmo tempo o predispuso ao seu paso e foille quitando, aos poucos, o alento fresco que suxiren as anécdotas máis pertas, sobre aquelas xa perdidas tras esa fiestra.
    Breves…jeje
    dl*

    “Oh, oh, oh,…ou mininho oh, atranca no cu; morreron os vellinhos e quedamos eu lle “tú””….Dicía unha vella nana galaicolusa pola raia seca, no Marco da Cota.

    Es difícil entender que nos invita, que nos sugieren ciertos detalles vetustos que cuando los vemos, al pasar, motivan la imaginación y los recuerdos se revuelven para hablarnos de ciertos pasajes del pasado. Con la edad, a algunos los retiran y los apartan por viejos a rincones desde los que poco a poco se van ajando y descomponiendo enormemente. Las ventanas de sus divertículos, de sus ojos, antaño recogedores de datos que se almacenaban en sus memoria van quedando diluidos y deteriorados por los muchos motivos antes expuestos. Como si de la piel se tratase que perdiendo su tersura y necesitando una mano de pintura o de pote se queda vieja, gris y desvencijada formando arrugas que desrregulan la madera con que se sostenía una cristalina y transparente visión del mundo, de su mundo; más próximo está el otro mundo que ya de éste y llegando un carpintero cruel verá que lo moderno será reemplazarlas por nuevos materiales.
    Como ventanas olvidadas en el pasado; desde el pasado se puede ver como avanza el sistema cercano que habiendo dado media vuelta regresa por caminos equivocados y nuevamente viaja a unos tiempos para nada nostálgicos.
    Qué contraste mayor es el color que se puede pronunciar cuando las palabras, tus palabras atraviesan tus labios rojos de carmín o bermellón al depositarse en ellos el jugo de unas cerezas. ¿Cómo saben las palabras que salen así dichas? ¿Suenan acaso diferentes si atraviesan diferentes colores de pintalabios?
    Evitando desviar la atención se intenta añadir diferentes objetos para distribuir ese mismo color por diferentes partes del cuerpo, así la atención de un nuevo corte de pelo se concentra con esa cinta roja a juego con los labios y el vuelo de una falda motiva la atención desviando al conjunto lo que quien la porta hace que se contemple el todo.
    Para un buen comienzo de la mañana, temprano con que se nos ofrece la muerte de una ventana desde el exterior, mirando al pasado de su interior y viéndolo oscuro y apagado ya la vida deja de fluir que ni las hiedras han de seguir creciendo pues alguien o algo las atajó con la misma sal con que se fueron marchitando ambas.
    Todo recuerdo está lleno de nieblas que impiden tenerlo claro pues el mismo tiempo lo predispuso a su paso y le fue restando, poco a poco, el aliento fresco que sugieren las anécdotas más cercanas, sobre aquellas ya perdidas tras esa ventana.
    Breves…jeje
    dl*P

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    • Breves non :) das miñas tres liñas escribiches un texto con moita chicha.
      Quixen aproveitar unhas fotos que tiña, estes días que ando con agoiros e inquedanzas. O voo da saia, a cinta vermella, as cereixas, son símbolos para min de cousas moi concretas. POSIBILIDADES que me truncaron. Pero, os culpables tamén foron vítimas.

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      • Ahora ha cambiado completamente la ventana, es más amplia y tu fotografía la recoge toda; se funde con el perpiaño y deja ver más detalles aun siendo menos cercana. La hiedra seca quiso asomarse para ver su interior y terminó muriendo al borde, rayando su vida, subida al granito rayado de rastros profundos, heridas, cuando estaba a punto de alcanzar con sus “hojos/as” la rendija por donde se realiza el descuadre materializando una invasión de la intimidad. Tétrica, pero llena de romanticismos desde este punto de vista; entonces, desde aquel otro, en su momento, las vaguedades del recuerdo hablan de pasión, pasiones, de acaramelamientos y seducciones que se reflejaban en esas cintas rojas del pelo demostrando posadolescencia, juvenil alegría desde la que partieron en su día la marcha hasta hoy…
        Breves…saludos
        Deica L*P

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  2. Todos volvemos, de vez en cuanoo, a la casa de los abuelos. Esos abuelos que son similares y casi comunes a todos porque tenían un tipo de vida cuyos aromas desaparecidos añoramos sin ninguna esperanza. Y me pregunto si, en todas la épocas, el mundo ha cambiado tan rápidamente.

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  3. Cadáveres de retazos de nuestra vida que reaparecen sin llamarlos. Cómo extirparlos si eran hermosas rutinas. Vivir con la culpa de lo que pudiera haber sido. No perdonarse. Menos mal que el tiempo los va haciendo delgados como un lejano zumbido

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  4. Non sei si captei ben o que queres transmitirnos, pero parece coma se esperasen por ti os recordos. Un reencontro contigo mesma, con todas aquelas cousas que deixaron unha foto fixa na tua memoria; un volver aos oríxenes para recoñecerte no que fuche e reencontrarte co que eres hoxe. O que somos é a suma do que fomos.
    Bicos

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  5. despois de estar uns días sin vir polo blog, gozei de chegar e ler todos os vosos comentarios.

    Hoxe non deixo ningunha entrada nova. Aos poucos fun escribindo pequenos posts de formiga, teléfono en man, momentos que trae o día.

    Deixei unha foto na cabeceira, que é o enlace a Tumblr, para compartilos tamén con vós.

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  6. íache comentar na entrada da formiga, porque non é a primeira vez que quedo a fitar para esas árbores, no outono, vermellas, fráxiles, a piques de bicar o chan. Encántame a fotografía, ou mellor dito, fotografías :)

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    • grazas.
      Non deixo espazo para comentar nos posts de formiga, porque son doutro blog, en tumblr. alí habería que rexistrarse para darlle a I Like ou deixar unha nota. Non paga a pena, a non ser que queiras botarlle vistazo ao interactivo, áxil e novedoso que é tumbblr, outro xeito de funcionar. A min gústame cada vez máis; pero para BLOG, así con maíusculas… quédome con wordpress e sentir tan cercanas ás persoas que nos seguimos unhas as outras :-)

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