chove [video]

En HD

Este video parécese ao que colgou Falabarato onte no seu blog. (A choiva, unha igrexa, o millo, flores de cor laranxa…) Os dous gravamos imaxes no rural, a tan só 30 km. de distancia un do outro e xusto nos mesmos dous días. Pero a razón non é esa. É todo porque eu aprendin a mirar polos ollos seus.

Advertisements

30 thoughts on “chove [video]

    • que otra cosa se puede esperar de nuestra especie?

      nun mesmo ser humano coexisten a solidaridade máis xenerosa e o egoismo máis profundo.
      E somos os depredadores máis voraces. :(

      Gústame

  1. Bonito o vídeo, e a música.
    A respecto da nova que cita Susana, por aquí cerca non parece que aumente moito a poboación. E a única depredación de recursos ven sendo a do xabaril. Claro que iso non nos safa dos males e crimes da especie, por desgraza.

    Gústame

  2. Pronto estarán las cerezas blancas, las más ricas, en los árboles de la aldea. En tan sólo quince días se sostendrán en las ramas; luego, estorninos y otros bichos terminarán con ellas. Unas buenas lluvias lavarán cuanto quede de rastro bajo ellas, en los caminos
    Qué buen vídeo, invita a subir en un finde y cargar unas bolsas para hacer licores…
    Breves saludos e sonoros… d;D´
    Deica

    Gústame

  3. Fas uns vídeos estupendos, son moi fermosos.
    Eu intentei dúas ou tres veces facer algo pero non me gustan os resultados, terei que seguir intentándoo a ver se consigo algo, xa veremos…
    Bicos

    Gústame

    • pois eu anímote, importan menos os resultados ca o ben que se pasa facéndoos… ou pensas tí que eu quedo satisfeita co resultado? sempre que empezo unha montaxe fagoo cunhas expectativas que, polo de agora nunca se cumpren de todo… espero que iso non me leve a abandonar, se non a aprender.

      Gústame

  4. maravilloso, los paisajes, las escenas, el montaje, y seguro que la música de fausto, que intuyo una especie de habanera caribeño-gallega (lo estoy viendo flojito, ahora que me he quedado solo en secretaría), también. artista!

    Gústame

    • Pues la canción está en portugués, con una letra preciosa, que dice esto:

      Cuando me muera no me den rosas. Pero vientos quiero, las ansiedades del mar. Quiero beber la espuma blanca de una ola rompiendo. Y navegar. Ah, la rosa de los vientos corriendo en la punta de mis dedos, corriendo sin parar. Ola sobre ola infinita, como el mar, como el mar inquieto, de manera que no se pare jamás. Por eso yo amo el mar. Morir, quedarme quieto, no. Oh, sentir siempre en el pecho el tumulto del mundo, de la vida y de mi. Y yo y el mundo. Y la vida. Oh mar, mi corazón queda para tí, para tener la ilusión de no parar jamás.

      Gústame

  5. Notable alto te pongo yo… Para que sigas deleitándonos mientras buscas la excelencia…

    Destacable, para mi lo mejor del vídeo: el sonido de la lluvia, las tomas del agua cayendo, lo mojado, el agua corriendo…
    Ese ritmo natural, esa sensibilidad, ese enfoque que va de cerca a lejos… Un deleite para los sentidos.

    A canción tamén ben escollida…

    Lo dicho, no te pongo el sobresaliente por puro egoísmo…

    Gústame

    • as tomas da choiva coa figueira en primeiro plano tamén son as miñas preferidas, por iso non quixen que a música tapase o seu son… que mellor música que o son da choiva mansa?
      Gracias por palabras tan lindas. Sempre animan a continuar.

      Gústame

  6. Porque los galegos y los portugueses siempre me tocáis el corazón más que otros, porque me habláis de las cosas que simplemente pasan, porque vuestra tristeza es siempre doble, porque siento envidia de vuestra intimidad, de la intimidad, más íntima que otra, de vuestros países y de vuestro pensar.
    Ahí va mi mano caliente en busca de vuestra compañía.
    Con afecto.

    Gústame

    • Oh S., me han llegado hondo tus palabras… como dicía miña nai “chegáronme ao forro de adentro”; ya sabía de tu cariño por Galicia y por nuestros hermanos los portugueses, pero aún así resulta maravilloso ver esa mano caliente tendida: eres mi castellano preferido, una de las personas que más me ha ayudado a romper mis clichés sobre los castellanos, a intuir que existen matices para llenar una ancha Castilla de sensibilidades.Porque el verde más profundo y húmedo está en tu corazón..
      Unha aperta morna.

      Gústame

  7. Un video ben fermoso. Gústame que comeze e acabe do mesmo xeito.
    A música portuguesa, unha delicia.
    Sempre a natureza como fondo, levándonos da man para escoitar esa melodía que só ela nos pode agasallar.
    bicos Zeltia.

    Gústame

  8. Cuando nos vas a dar melancolía a raudales. Tanta belleza abruma. Que alguna vez el llanto de la tierra no sea lluvia de primavera, sino tristeza de orvallo de tu tierra .Sentirnos dulcemente heridos en cada gota. Que las oiremos todas!

    Gústame

  9. Hello, zeltia.

      Sense and expression.
      Aesthetically your work has been held by both.

      The prayer for all peace.
      I wish You all the best.
     
    Have a good day. From Japan, ruma ❃

    Gústame

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s