esta vez sin comas

Estiven onde nacín e onde morreron os antergos e onde todo mudou e co sol no alto fun ó monte apañar pinabetas para prender o lume na cociña de leña e asar castañas e xantar coma sempre que vou ensalada de lembranzas [agora con vinagreta fresca.]

A foto enlaza a Flickr

Advertisements

25 thoughts on “esta vez sin comas

  1. Ensalada de lembranzas… teño degustado ese menú unhas cantas veces. Non sempre senta ben, pero non podo resistir a tentación de probalo.
    Iso sí, coas castañas asadas entra mellor.

    Bicos

    Gústame

  2. Nunca he comido esa ensalada, es de piñones? debe arder muy bien en una chimenea de leña. Ahora mismo, tengo dos piñones en agua para que broten y en una semana, poder sembrarlos; espero que puedan sobrevivir.
    Disfruta de tus paseos por el monte, por aquí todo es llano.

    bonitas palabras

    (soy ex-fumadora)

    un abrazo.

    Gústame

  3. ¿Pinabeta? Descoñecía ese vocábulo; piña é como as coñezo eu e despois coñezo o “pinabete” pero iso é outra cousa…

    A min esas ensaladas son as que máis me gustan e segundo vou cumprindo anos, moito máis.
    Bicos

    Gústame

    • Pinabeta é o mesmo que pinabete.
      Por extensión nalgunhas zonas chámanllo tamén ás piñas… [xa che estrañaba a tí non coñecer a palabra, eh!] A min gústame, utiliceina no meu post (en vez de piña) porque lle aporta sonoridade ó texto. [pareceume a min]

      Gústame

  4. La ensalada de recuerdos con vinagreta fresca suena estupendo,creo que no hay mejor combinación para comer castañas asadas con aromas de “pinabetas”

    PD: Encontré la poesía de “Negro Caravel” en la obra de Rosalía “Cantares Gallegos” y con el traductor se comprende bastante bien el dolor de la traición que hay en ella.
    Seguro hago una entrada.

    Abrazo e Saúdo afectuoso!

    Gústame

  5. Recordo outra vez que fuches e contáchenos dende o teu corazón como te sentías con túa nai e as lembranzas. Gústame que voltes, gústame que no lo contes. Unha apertiña

    Gústame

  6. bueno, ejem… no tengo dos piñones, tengo dos PIÑAS, lo escribo en mayúscula para recordarlo bien. Esta mañana también cometí el mismo error al hablar con mi abuela y contarle que teníamos dos piño… en lugar de piñas.

    No te preocupes. Me gusta leer palabras en gallego, en catalán e incluso en valenciano, por supuesto, con el traductor de El País o de Google, depende. Lo importante es soñar y evocar cada uno lo que leemos, por tanto, traducir un poema, un relato o un cuento me transmite libertad, hay muchas formas de interpretar un texto, pero con la visión y bajo las teclas del traductor, aún el texto original sufre más modificaciones, de ahí que me guste tanto…

    gracias por tu comentario.

    Gústame

  7. El sonido de las piñas en mi tejado a mi mujer le parecen bombarderos, escuadrillas enemigas que nos atacan. Yo como un gato me subo a esas olas de barro quietas y a esos corazoncitos con agallas que nadan en la canal, los recojo y como un abrigo cubren ahora mis temblorosas plantas dormidas.Esos pinos son mi recuerdo.Doble vida para las piñas.

    Gústame

  8. “A salada, salgada, ben aceitada e pouco avinagrada”, consello que ben sabe a señorita Kaplan, que anda facendo as prácticas de aliñar saladas.
    Non se lle vaia logo a man co vinagre nesa salada, e lembre que as lembranzas, coma as endivias, ás veces son amargas.

    Gústame

  9. As lembranzas en ensalada mellor aliñadas con salsa agridoce. A vinagreta haina que deixar para o salpicón de pescado e marisco ben fresco, contemporáneo a poder ser.

    Volvemos con aquelo de saber e sabor… ¿misma familia léxica?. Así tamén se explica porque as cousas saben distinto co tempo… ¿Será porque sabemos máis?

    Por outra banda… ¡qué ben prenden as piñas! ¡e que ben senta o paseo polo monte para apañalas!

    E coidado que non te vexan. Escoitei por aí que non se pode… E qué mal se fará… Se xa están abertas e non teñen piñóns para os esquíos…

    Gústame

  10. E ben boa que é esa ensalada de lembranzas!!!

    Feliz ano queridiña Zeltia, e perdoa por non che dicir onde era o castelo porque eu non che tiña nin idea (foi unha pequena falcatruada blogueira)

    Moitos moitos bicos, unha chuvia deles!!!

    Gústame

  11. Me gustan los paseos por el monte, las piñas, las castañas asadas y los hornos de leña, pero de ensaladas de recuerdos… con la sesión navideña propia voy bien servida.

    Me da un poco de envidia lo de tener el lugar donde naciste tan cerca, yo no he vuelto nunca a donde nací. Para cuando ande escasa de lembranzas (que bonita es esta palabra en gallego).

    Muchos besicos

    Gústame

  12. Lo divertido de escribir en un blog es que no hay reglas fijas, que cada lector puede interpretar a su modo, totalmente libre lo que esas palabras le inspiren, no hay una guía que establezca, previamente de qué trata el texto. Hay momentos más claros y otros más borrosos, con ello se descubre cómo es la persona que escribe…

    después de este rollo te agradezco que comentes lo que te apetezca, muchas gracias por tu visita, siempre es muy agradable.

    un abrazo.

    Gústame

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s