os días son de cera

Outra vez co tempo a voltas. O tempo, o que pasa, o que marchou, o pouco que me queda. Veinte años no es nada xa non é só a letra dun tango, é unha constatación. [Os días transcorren coma un voo inconstante], di Chisco nun poema. [Os días son de cera]. Consúmense, fúndense. Penso: carpe diem e alguén dime que mesturar tempus fugit e carpe diem equivale a unha dose de Trankimazín, pero a min, pola contra, faime pensar na adrenalina, prodúceme estrés, entrame prisa e as prisas non son boas, dicia miña nai. Pensaba nela hoxe camiñando pola Torre, que esperaría ela da vida aos meus anos? [Estendidos os soños semellan plumas que a brisa arremuíña entre roseiras], poida que só vivir sin espaventos e non morrer antes de que eu medrase. O malo de se colocar no pasado é que se coñece o futuro [a ilusión dun vivir que se consume nun recóndito altar]. Rachaban contra as rochas as ondas con estrondo en Punta Herminia. [Os días son de cera, reliquias que ofrendamos na epifanía de cada despertar]

 

 

Salvador Dalí.
1931. A persistencia da memoria.

17 thoughts on “os días son de cera

  1. Non deixa de ser unha utopía tratar de recordalos todos e vivilos intensamente, pero a serenidade de saber que poden ser de cera é unha constatación que nos axuda(seguro que de non queixarnos tanto). Moitos bicos ruliña

    Gústame

  2. Pingback: 100 «

  3. A min pásame algo parecido. Precisaría días de 27 horas, ou así. E que deixaran de enredar cos horarios dunha puta vez, se me permites expresarme deste xeito tan incorrecto. Qué fago con 27 horas se polas mañás quedo durmido e polas noites dúrmome cando non quero? Nai que os fixo….

    Gústame

  4. Os días son de cera e devecen e minguan…
    E tras deles vai quedando o recendo da cera derretida…

    E a cera que aínda queda por arder, moita, dando luz aos días que esmorecen…

    Non sei. Non me queda tanto como levo vivido, pero estou segura de que non foi de balde.

    E igual ca setesoles, cumpríanme 27. Ou 30. Quen sabe?

    Queda tanto por facer!

    Biquiños.

    Gústame

  5. Queda tanta cera por arder y tanto por ver. No se que edad tienes, pero tu forma de escribir (sabes que soy una incondicional tuya) me hace pensar en ti como una persona que tiene todo un futuro. Hay personas que se vam acercando a lo único que les queda, el presente, se llega a una edad que el futuro es presente y quieres y puedes y debes “comerte el mundo”.

    Emotivo texto.

    Gústame

  6. Entendo. Pero estou lonxe de ti agora mesmo… Cando miro a miña neniña… síntome moza, eterna, forte…

    Non sei cánto durara…

    Días de cera, moi bonito.. É certo que o tempo voa. Hai uns días non daban pasado, e agora, volven correr coma antes da espera…

    Todo é relativo, xa sabes..

    Biquiños tita Zeltia!!

    Gústame

  7. Estou a ler a santa Teresa de Jesús, e ela, nunha ocasión na que se sentía nostálxica dixo: “Paréceme, hija mía, que todo se pasa tan presto que mas havíamos de traer el pensamiento en cómo morir que no en cómo vivir”.
    Qué suerte creer en la vida eterna.

    Gústame

  8. Si los días son cera, y se van derritiendo y consumiendo, la vida (mejor, el pasado) son las gotas que quedan de la cera ardida. Son esos restos lo que recordamos, y lo que en definitiva nos emociona, alegra, entristece o asusta. Pero tras una vela que se consume, se enciende otra, y nuevas gotas y nuevos restos. Me resisto a pensar que la vida, las experiencias y las vivencias son tan efímeras como la cera.
    Besos desde esta república.

    Gústame

  9. Que alivio sentir que hai polo menos dez espazos entre o teu e o meu (wordpress dixit). Pero non te veñas arriba, que estou preparando unha morea de material para subilo todo xunto e facer o sorpasso dunha santa vez. Máis dura vai ser a caída, arquiinimiga :-)

    Por certo, moi bonito o post, pero é que eu son de ciencias e ademais esa ollada do frontal ségueme a dar iuiu.

    Gústame

  10. Yo también ando a vueltas con el tiempo, supongo que por eso puedo verme en cada frase de este post. Por que también pienso en el tiempo que pasó y en el poco/mucho que me queda (eso nunca se sabe).
    Que veinte años no es nada ha dejado de ser la letra de un tango para ser una constatación.
    A mi mezclar esas dos expresiones latinas también me pone como una moto, que más quisiera yo que un trankimazin mental así de sencillo.
    Pienso en mi madre cuando tenía mi edad y seguro que tenía el mismo pensamiento de tu madre, y el mismo que yo tengo ahora; necesito tiempo para hacer de mi hijo una persona.
    “Lo malo de colocarse en el pasado es que se conoce el futuro”
    “los días son de cera, reliquias que ofrendamos en la epifanía de cada despertar”
    Estas dos no me atrevo ni a comentarlas. No puedo.

    Besicos

    Gústame

Deixar unha resposta

